تماوند شهریور چقدر درآمد کسب کرد؟

تامین سرمایه دماوند (سهامی عام) با سرمایه ۱۴ هزار میلیارد ریال در بازار فرابورس ایران پذیرفته و معامله می شود. تماوند در شهریور ماه ۱.۹ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، تامین سرمایه دماوند (سهامی عام) با سرمایه ۱۴ هزار میلیارد ریال در بازار فرابورس ایران پذیرفته و معامله می شود. تماوند در شهریور ماه ۱.۹ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

درآمد شهریور ۱۴۰۳ بیش از ۳۴ درصد از ۱.۴ هزار میلیارد ریال از درآمد مرداد بیشتر بوده است. همچنین درآمد شهریور ۱۴۰۳ بیش از ۳.۲ برابر درآمد شهریور ۱۴۰۲ بوده است که رشد بالایی را نشان می دهد.
عمده درآمدهای تماوند متمرکز بر درآمد بازارگردانی با ۱،۰۹۶ میلیارد ریال است و پس از آن درآمد تعهد پذیره نویسی با ۷۷۳ میلیارد ریال قرار دارد.
سال مالی تامین سرمایه دماوند پایان شهریور ۱۴۰۳ است و در دوره یکساله ۱۴.۷ هزار میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است. درآمد در سال مالی ۱۴۰۳ در مقایسه با ۸.۱ هزار میلیارد ریال در سال مالی ۱۴۰۲ رشد بالای ۸۰ درصدی را نشان می دهد. در سال مالی ۱۴۰۳، عمده درآمد متمرکز بر درآمد بازارگردانی با ۸،۰۵۹ میلیارد ریال و درآمد تعهد پذیره نویسی ۴،۹۱۹ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرار دارد.
درآمدهای سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند در شهریور ۱۴۰۳ بالغ بر ۵۹۹ میلیارد ریال بوده است و مجموع درآمد سرمایه گذاری در سال مالی ۱۴۰۳ به ۵.۴ هزار میلیارد ریال رسیده است که در مقایسه با ۳ هزار میلیارد ریال رشد بیش از ۷۰ درصدی را ثبت کرده است.
در مجموع درآمدهای تماوند در سال مالی ۱۴۰۳ شاهد رشد درآمدهای عملیاتی و سرمایه گذاری خود بوده و مجموع آن از ۲۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است و رشد بیش از ۸۰ درصدی نسبت به سال قبل را به ثبت رسانده است.

تماوند شهریور چقدر درآمد کسب کرد؟

کد خبر 504823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =